mandag 21. september 2009

En helt vanlig mandag.

Nå er det mandag igjen. Mandager er egentlig litt digg, syns jeg. Det kan sikkert hende at jeg er alene om dette, men det er nå min mening. Mandag er for meg, en ny begynnelse, en mulighet til å gjøre gode resultater, uten å tenke på hva slags begrensninger den forrige uka bragte med seg.
En annen ting jeg ganske sikkert er alene om, er å ha 4 jobber, samtidig. Fikk min siste jobb sist torsdag, denne er på Vinmonopolet, og for nesten første gang i min nesten 9-årige yrkespraksis, kan jeg si at jeg gleder meg hensynsløst til å starte i ny jobb. Men der kommer også Mandags-tankene inn, for selv om jeg har hatt noen skjær i sjøen, yrkesmessig, tenker jeg at dette er en ny begynnelse, en ny mulighet til å gjøre enda en god jobb.
Mandag står også for et annet lyspunkt i mine ellers så travle arbeidsuker, og det er på vei tilbake fra koret jeg går i, for hver mandag tar jeg følge med en veldig god venninne av meg, til der bussen min går, og hvor enkelt det enn høres ut, er det noe jeg virkelig ser fram til i en ellers grå hverdag.
Med den måten jeg kan se positivt i det meste, er jeg kanskje Ikke Helt A4..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar